Banner


ShoutMix chat widget

Ariel nakal tapi die comel :')

December 2, 2010

mari mengedate blog rakan-rakan . cuti cuti neh pon bosan jugak kan . so , kite luangkan masa cantikkan blog , letak bende yang merapu rapu , bila bosan kite remove beliau . muehehe . aku baru jer habis program bersama UKM tercinta . KEJOHANAN BOLA TAMPAR UKM - MOLTEN . nak tengok gambar ? ala , tak bley lah . gambar tak berapa nak lawa laaah . gambar kat kak erin tak ade plak . nanti kita update later later ekk . taip entry macam ade orang nak baca -.-'

ok , mai lah aku ceritakan pasal si nakal , Ariel . ahh sudah membesar die neh . mak aku jaga dia sejak bayi lagi . sebab tuh kami rapat . aku suka mata die , gigi die . He's prefect ! :') aku harap dia jadi orang yang berguna bila besar nanti . Ariel , kak Nisa sayang sangat kat Ariel . kalu laahh koo bley baca blog aku neh kan , hahaa :')

meh tengok gambar Ariel petang tadi .

* comelkan beliau gigit jari tuh ? die seorang yang cerdik . pegang hp aku siap kate " Senyummmmm " dalam pelat die . :')

i ♥ Ariel .

0 JEBON komen.: