Banner


ShoutMix chat widget

MANUSIA bersyukur pandai mengucapkan TERIMA KASIH.

December 31, 2010

Hi eberibodi. Ape? Rindu kitew? Muehehe. Im sorry guys. Lately neh aku amat dan teramat busy. Alaaah, cikjebon bz facebook jer tuh. Ehhhh, memandai jer kan korang sume? Hahaa. Act, first and second week sem baru neh byk bende yg kite kena settlekan. Jadual kuliah, thesis or latihan ilmiah, jumpe supervisor etc kite kena susun bagai mcm. Mmg kawe penat sungguh lah kan. 1 badan hangin. Hikhik. Walaupun ada mslh yg mcm haram menjengah hidup ku, eceewah, bukan main lagi kan, huahua, aku tetap tabah. MAK ABAH adalah kekuatan bagi aku. Boypren? NO KOMEN. Hahaa. Mst si diew kecik hati kan? Xdela, si diew pon tetap menjadi pendorong utk aku. Kawan-kawan rapat juga semuanya menjadi pesaing yang membuatkan aku ingin jadi sehebat mereka. THANKS EBERIBODI. :')

Kisah yg berikutnya, yg mengecilkan sanubari ini, biarlah menjadi rahsia. Ia tntg hubungan yang sudah lama ibarat kata pepatah, air dicincang takkan putus, guna ais baru putus. -.-' Itulah die.

So, korang jgn lupe ucap TERIMA KASIH pd mak ayah, adik abg kakak, sedara mara, sahabat dan teman teman sekeliling korang. Hanya dgn ucapan terima kasih tuh pon bley membuatkan seseorang rasa diri dihargai. Renung renungkan dan amalkan selalu. :)

0 JEBON komen.: