Banner


ShoutMix chat widget

mak saya cantik :')

December 4, 2010

assalamualaikum . hari ini aku akan menceritakan tugas aku sebagai seorang anak di rumah aku . aku selalu berkhidmat menjadi make up artis yang tak berapa nak hot tapi popular di sekitar kastam kelana jaya . hahaa . skema gila . ok cukup . hari ini aku akan membuat entry ringkas dan pantas berkenaan seorang anak dan maknya .
hari neh aku make up kan sebab die nak pegi orang kahwin . ha , dah pegi dah pon . ntah ntah dah melantak bagai macam anak tak lunch lagi die dah kenyang kat dewan kastam tuh -.-'
aku make up simple jer , tak lawa macam korang make up . hikhik .
pagi tadi aku pegi breakfast dengan mak , dengan kazen .
pastu aku bawa mak ke pasar , beli sayur sayuran bagai macam terus pulang ke rumah .
kendian aku menonton tv bersama mak , kah kah kah kami gelak .
lastly , mak aku suruh make up kan sebab nak ke kenduri kahwin .

dan selepas ini , aku akan ke sentul , rumah nenek aku dan tido sana semalaman .


* ini lah mak saya , SAYA SAYANG MAK SAYA :')

sekian sahaja untuk kali ini . jumpa lagi . hehee .

psstt , apa yang anda dah buat bersama mak anda hari ini ?

0 JEBON komen.: