Banner


ShoutMix chat widget

entry cinta II .

November 25, 2010

awak . thanks for everything .
ouh , lupa plak . mesti awak rimas bila saya cakap cmtuh . ahh takpelah .

bengkak sudah mata saya malam ini .
bengkak , sumpah tak tipu . ini serius .
mesti awak takut tadi kan ? apehal nak takut plak ekk ?
nafas saya tersekat . bagai menunggu saat kematian plak .
don't worry , sweetheart . i'm okay .
hanya batuk sebab tekak gatal gatal dua tiga hari ini .
don't worry . i'm okay .

tatkala saya menaip ini , awak dah lena . lena dibuai mimpi .
Good Night , sayang .

saya suke menghebahkan cerita sebegini kat blog , kan ?
apesal ekk ? biasa lah takde entry best nak tulis lagi . ini pon jadi lah -.-'

malu . apa ?? yee , saya malu .

sudah kau , jangan dok gelak kan aku . siottt .

.i love you.

2 JEBON komen.:

Cik Raihana said...

huhu, entry yg penuh emosi.
nak kate mara, mcm tak, nak kate merajuk, sikit la, nak kate gurau pun mcm ade, huhu.

tukang karut. said...

ekeke biasa lah tuh :P