Banner


ShoutMix chat widget

dalam sendu ada rindu .

November 5, 2010

jam menunjukkan hampir pukul 3 pagi . masih tidak tidur walaupun hampir tidak terkira aku menguap . hati gundah , resah , putus asa , serba tidak kena sahaja .
mengapa aku jadi begini ? mengapa punya perasaan begini ? aku sendiri tidak pasti kenapa aku begini . maafkan aku sayang . maafkan atas segalanya . :'(

tepat jam 9.30 malam , mak dan abah bertolak pulang ke kampung yang terletak di Batu Pahat . aku dan abang tidak pulang bersama . ada urusan masing masing . bermula malam ini sehingga malam ahad , aku hanya ditemani hati dan perasaan sendiri . tidak mengapa lah . hanya sementara waktu sahaja .

sebelum mak dan abah bertolak ke sana , aku cium tangan keduanya . moga selamat pergi dan selamat sampai yaa . dan tanpa berlengah , terus aku bergegas turun ke bawah rumah . marwan sudah datang untuk menjemputku . aku , marwan dan pika bercadang hendak ke uptown damansara seterusnya pergi ke putrajaya .

setibanya di uptown damansara , kami terus membuat keputusan untuk ke putrajaya . mengapa ? parking semua penuh . kempunan lagi untuk aku makan steak di kedai lanun itu . ade rezeki , kita mai lagi . putrajaya , here i come ! bisu , sunyi , suram . itu yang aku rasa walau ada teman di sisi . maafkan aku , mood aku malam ini betul betul tiada .

disebabkan kelaparan yang amat sangat dan seruan mak pika menderu deru supaya pulang dengan kadar segera , kami terus ke usj . mc'd drive thru . sudah sampai kj . aku dan marwan membuat keputusan supaya lepak di mana mana untuk menghabiskan mc'd yang telah kami bungkus tadi .

rumah . sudah tiba ke pangkal jalan . walaupun hari ini serba tidak kena , namun mungkin ada hikmah disebaliknya .

* kamera aku terletak dengan benda alah si tripod , tersalah masuk dia punya besi ;
* steak tak dapat makan , parking penuh ;
* spicy chicken mc deluxe black pepper dah habis , kempunan jugak ;
* air coke tertumpah kat seluar , kerusi kereta saga marwan ;
* balik rumah takut , tiada penghuni

alangkah malangnya hari ini .







** gambar tidak serba kena semuanya .


*** hati menangis , tiada siapa yang tahu .

0 JEBON komen.: