Banner


ShoutMix chat widget

selamat daaah .

September 21, 2010

okayy . mari kite beramai ramai membaca cerita yang diperam .

tempat kejadian : rumah di kelana jaya .
masa kejadian : 8 pm hingga 12 am .
tarikh kejadian : 17 september 2010 .
kejadian yang berlaku : makan sampai senak bersama kawan terapat , sanak saudara & kawan yang agak lama dikenali .

hari jumaat lepas mak aku wat open house . tak open sangat lah . sebab para jemputan hanya terdiri daripada watak watak seperti di atas . sebenarnya , open house closed house ini hanyalah kebetulan sahaja . sepatutnye takde pon open house , huhuu .
dan sebenar benarnya , Farhan mao berjumpa dengan family aku dan kawan kawan rapat aku nak datang beraya jer pon . terlanjur tuh , aku pon suruh mak aku masak masak . dan kebetulan plak kawan kawan abang aku pon nak beraya . dipendekkan cerita , maka diwat open house yang tak berapa nak open . so , kenyanglah kami dengan menu yang dihidangkan . SOTO . ade nasi himpit , bihun , ayam goreng , kacang , su'un , bawang goreng , sambal kicap , dan kuah soto tersebut .

selepas berlangsungnye temasya tersebut , kami ke padang .
ceyh , wat ape lah kat padang memalam buta kan ?
SURPRISEEEEE ! happy birthday , MARWAN . ececeyh , dah tua bangka kau .
hadiah taraaak laah , hanya kek yang mampu dipersembahkan . hikhikhik .
suke tak ? suke tak ? hahaa .

baiklah kawan kawan ku . mari menyaksikan adegan terlampau dari kami . yeehaa !



* ha joyah , kuih semperit 14 balang , ketupat 3 periuk besar , budu sekampung . erkk ~



* sweet joyaaah berdua neh , auuuwww .



* kami berjanji akan melahirkan anak anak yang comel dan cute seperti ini , muahahahaa .



* kami happy bile bersama :D



* orang tua meniup lilin . jaga jaga , nanti gigi palsu masuk dalam kek , hakhakhak .



* seronok plak dia bermain tepung .



* ceeewaaah !



* muka masing masing nak kena lenyek dengan treler , ekekeke .

mari kite saksikan beramai ramai ~

0 JEBON komen.: