Banner


ShoutMix chat widget

masih mood raya .

September 21, 2010

pembaca yang disegani , kebanyakkan entry kali ini semua pasal raya .
harap kalian tidak jelek membaca entry waaa ini . entry kali ini pasal raya .
lagi mao tanya kah ? ayuh , kita memulakan bacaan kita .


* suke intai intai blog titew , maluuu tau ! :">

semalam , mereka yang disayangi berkunjung ke rumah aku .
aku nak makan kuih raya ! aku nak dwet raya ! umah kau besar tak ? sape ade kat umah ?
kuih kau wat ek ? wtfish , aku tak reti masak weyy T___T
ha , sila sila , korang memang tak malu kan , ha , ape lagi , bedal laaah .
maaf kawan kawan ku , hanya rekaan semata mata sahaja . muehehehe .

makcik , mekasih ye. susahkan macik jer siapkan sume neh . sedap makanan makanannya .
ade laksa , lemang dengan ayam rendang , keropok lekor azie bagi macik kami yang bedal . maafkan kami ye macik . sayang macik . macik nampak muda laaah .
* ha , bodeklah tuh , hikhikhik .

kawan kawanku , thanks sudi datang beraya .
bila kita dah jauh nanti , ingatlah aku dalam doamu . muuahh .

. pemegang watak utama .



* azie , roomate aku . ha , neh lah die . yang dulu dah buang . ibarat habis madu bersepah aku sepahkan lagi . muehehehee .



* kakak huda . a new friend with a new story . marvelousss !



* kakak erin . kakak cantik , kakak cayang , kakak manje . ily :)



* hani kimi . bila bersama , gusi basah , gigi lembap .

mari menjamu selera , kawan kawan .







* orang datang beraya , die dok sibuk masak kat dapur -.-

sejurus kemudian , kami berehat rehat . sementara menunggu laptop kak erin dan kak huda siap diformat oleh abang aku , mereka menonton tv dan bergelak gumbira .

sebelum pulang ke ukm , kami singgah A&W di Taman Jaya . makan makan . chill chill .
berdekah dekah , errrk , alhamdulillah . jooom kawan kawan .
kita pulang ke pangkal ukm . hari pon sudah lewat malam . jumpa lain kali ye . ♥





. the end of our story about my happiness .

0 JEBON komen.: