Banner


ShoutMix chat widget

janjiku padamu .

September 16, 2010

hai bertemu kita kembali dalam rancangan memasak bersama chef nisa .
muehehehe . argh sudah kau ! aku tau lah aku xreti memasak . muahahaa .
okayy okayy . seperti yang telah dijanjikan , aku akan memuat turun citer aku laah .
takkan your story plak kat blog aku neh ha ? itu sudah musykil .

seperti biasa lah , raya raya cenggini ramai lah orang dok sibuk nak wat open house lah , open air laah , open sana open sini , macik aku pon nak open open kan uma beliau utk sedara mara sepupu papat belah mak belah anak belah menantu belah bau bau bacang batu belah batu bertangkup . eh btoi ke aku eja ? pedulikan .
dan sebagai sedara mara beliau yang terdekat , ala , kelana jaya ke puchong ape lah sangat kan , celah gigi jer pon , hahaa , aku pon pegi laah ke sana .

bley tahan lah menu menu macik aku masak . ade lauk pauk utk makan tgh hr , ade laksa , ade nasi impit bersama rendang ayam , kuih muih raya , ha , sodaaaap .
mula mula kite kena lah makan nasi sbg menu mkn tgh hr kita . wa xbley hidup tanpa nasi , brooo . alhamdulillah . kenyang sudah . bagaimana laksa dan nasi impit bersama rendang ayam ? haruskah kite melupakan mereka mereka ?
SEMESTINYA TIDAK ! bantai lagi setelah agak agak nasi dah turun ke sebelah kanan perut . belah kiri perut masih ade kekosongan . okayy ! bedaaaal !

lalala , bla bla bla , ekekekeke , muahahahhaha , ha tuh lah si joyah tuh , ish ish ish , hikhikhik , ha ape ?! , oouhhh yeke , ha yelaaa . amende laah tuh kan ? tuh name nye borak borak , bual bual , mengumpat bedah sane , mengumpat timah joyah , biasa lah kan bila sanak saudara berkumpul , macam macam citer lah nak dikongsi .

misi diteruskan . mao beli karpet utk bilik waaaa ! hahaa .
alhamdulillah , misi berjaya . ekekeke .
nak tgk ? nti laah wa amik pic beliau . hehee .
cmne bley nak beli karpet neh ?
citer nye begini . aku memang kempunan sangat nak hias bilik aku yang selekeh . so , aku merengek rengek dengan mak aku . mak mak , nak karpet bley ? nak hias bilik laaah , pastu nak langsir kaler pink pekat tuh , ha , mesti lawa kan mak ? ala , sepadan gituuu .
so , mak aku pon memberi keizinan utk menghentam dwet beliau . hehee . jahat laah aku neh .

alkisah pasal karpet . eh dah dah lah citer pasal karpet . eh ? suka hati aku laah , blog aku . ekeke . selepas puas melantak dan berehat sambil menonton ULAR EMAS , amende lah citer neh , psl msyrkt melayu jgk , haih . ha , sambil menonton tuh , diskusi pasal langsir laah ape jadah lah , pastu pasal karpet . macik aku neh de kenal penjual karpet , for sure org pakistan laah kan , so dia ajak tgk tgk .
ape lagi , perambat lah sume kelam kabut siap siap . mandi mandi , make up make up , taraa , dah siap . okayy , joom !

naik ALZA , brooo . aku bawa . hahaa . kereta pinjam jer . tapi memang impian aku nak mencuba drive test try bawa kereta ALZA tuh . wah , syooookkk jgk . hehehee :))
thanks ye pakcu sebab pinjamkan kereta ALZA .

pastu sampai lah kedai karpet . pot pet pot pet , kasi murah laaah , bla bla , ha , bley , ape , ha , okaayyy . taraaaa , dah beli ! :D

okayy , mao pulang sudah . tapau ape yang patut . sume ade , okayy blah ! hahaa .
thanks makyang dan anak anak . len tahun wat lagi . hehee .

neh ha ade sket sket lah pic yang ditgkp oleh aku . enjoy laaah ye .



* ececece , posing sat naaa . okaayy , cun !



* ape raaa mak neh . baru sampai uma macik dah kena taik kucing kah anjing kah aku pon xsure -.-



* sepupu sepapat . tuh br sket , ade yang takde dlm pic .



* macik pacik abang kakak tuan puan opah sanak sedara .



* wah wah , comel laah baju pink tuh , muehehehe .

okayy , di masa yang terluang dan tidak membuang masa , kami main bende alah neh . aku pon join . yang lain sume dak skola rendah . maluuunye . -.-







** ecececeeh , tuan blog nak semaaak jgk dalam neh . heheee . ♥

0 JEBON komen.: