Banner


ShoutMix chat widget

blog lagi ? esaimen dah wat ?

September 19, 2010

bila aku dah start menulis , cmni lah jadinya .
aku hampir tiada masa utk esaimen yang ditgglkan 2 minggu lepas .
raya , kuih , ketupat , rendang , menjadi bahan rujukan aku acap kali .
sehingga perut aku ditenggelami dan dihujani oleh mereka yang mempunyai taste yang tggi .
ouh blog yang br muncul kembali dalam hidup aku bakal menceriakan hidup aku semula .
thanks blog , muah muah .
esaimen ? mari kite lupakan mereka . -.-
jam 4 pagi . masih belum tido kah ?
ouh , bz wat esaimen . menipu sudah . hm .
kawan ? saya rasa tak selesa dengan anda .
adakah aku berdendam ? sama sekali tidak .
cume rasa tak selesa . u know ? tak selesa ? hm . congrates . utk ape ? hm , saje jer .
tido ? okayy , jom . bye . :(

0 JEBON komen.: