Banner


ShoutMix chat widget

cuti sudah bermula !

January 29, 2011

assalamualaikum . hi kawan kawan . rindunye ! dah lame tak menulis entry . hikhik .
hari ini hari sabtu . hari kamis hari tuh aku baru jer sampai uma . penat gila babing weyh . pas habis jer kelas dalam pukul lima lebih, terus gerak pegi bilik amik barang dan rehat kejap sebab nak drive ke hentian putra kejap lagi. peh peh! jem weyh ! nasib ade cinta nak teman. so balik dari hentian putra tak keseorangan lah. auwww, malu . haha . pegi hentian putra sebab hantar roomate balek Terengganu. HAPPY HOLIDAY yeee semua! then terus hantar Encik A'an kiteww ke cheras dan aku pon balek lah ke Kayy Jayy . mandi mandi semua dan terus tidoooo :)

So, startnye cuti time tuh lah nak menenangkan diri bagai macam . padahal assignment ade jer tengah menunggu giliran tuh :) * mampos lah aku tak pedulik, HAHA.
cuti cuti neh jugak lah nak menaikkan level game bagai macam . start cuti start lah main game macam orang gilakk .

Antara game yang aku msih layan dan baru layan ialah ;


* CAFE WORLD ; aku suke main masak masak. sampai kadang kadang tuh kena tunggu dua hari baru makanan siap masak -.-"

Dan lagi satu ;


* INI BUDAK BUDAK KELAS PUNYA KEJE PENGARUH AKU. damn.

rasanye itu jer kowt aku nak citer . rindu plak nak bebel bebel kat sini macam ade orang nak baca kaaan . hikhik . takpe , untuk suke suke pon bley jugak kaan . takde salah nak update blog sendiri / diari harian kitew kan . Nytee u'ollsss !

0 JEBON komen.: