Banner


ShoutMix chat widget

atiqa arazmi , untuk koo .

October 26, 2010

terima kasih pada mak hayam atiqa arazmi kerana sudi mentag tagkan saya dan membuang masa selama 10minit untuk menjawab dan menaip soklan yang telah ditujukan ini .
thanks sangat sangat , aku amat menghargai koo .
takpe , lagipun aku lom start nak study lagi .
so , check it out bebeh !



1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
. mak abah abang dan farhan .

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
. aku lom kojee lagi , so benda benda yang aku beli semua guna dwet mak abah aku . kalau ade pon , dwet ptptn , bukan dwet aku .


3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
. dewan kastam sudah . aku orang sederhana jer . tapi teringin gak nak kahwin dalam hotel ke , atas kapal ke . mampu ?
. tema ek ? ala ala princess gituuuuss ! .


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
. hari hari aku bercinta . semakin dalam cinta aku pada buku buku sebab tengah final exam . tak final , tak cinta .

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
. di sekitar selangor .

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
. surat khabar .

8. Apakah nama penuh korang?
. KHAIRUNNISA BINTI MD SALLE yang comel .

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
. I LOVE MY PARENTS !

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
. mak , abah , abang .
. farhan , raihana , marwan .


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
. aah , sejak aku melangkah ke alam universiti .

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
. ROME , pulau pulau yang cantik dan indah berseri .

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
. nak dua dua bley ?

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
. rambut perang , over macam mak hayam , mulut puaka tapi hati baik .

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
. laptop acer , d90 , Girafah , Rama rama , memori .

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
. afgan , padamu ku bersujud ;
paramore , the only exception ;
gio , bila cinta ost lagenda budak setan ;
AX7 , dear god and seize the day .


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
23 februari 1989 . tak ingat lah , tak sambut kowt , (-.-)

18. 5 orang blogger yang korang nk tag.
. tak mao tag tag lah . kalau nak jawab , jawab lah ekk .

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
. takde lah ! eiii ! .

* nampaknya bukan 10minit ye cik atiqa arazmi . upkan sikit . lebih kurang 20minit cenggituu laaah . ok . jom study . bye bye .

1 JEBON komen.:

Atiqa Arazmi said...

lebiu la cik nisa!!!
<3